Saturday, June 26, 2010

26 jun... hari yg ditunggu telah tibe..




arini kene bgn awal sket... kemas2 sket ag barang2 yg xsiap lagi..... kejap lagi dah nak pegi dah....


nak g awal sket sbb nak daftar hostel... nak susun2 barang dlu kat bilik.... sebelum nie aku xpenah dok hostel... so xtaw cmnr life kat asrama..... skang nie cam2 ar dalam kepala aku yg aku pk kan... spe ar nnt roomate aku... dapat roomate yg sporting.... perangai gler2 but at the same time die baik... best gler.... haha.....




ermm... k bye2 semua..... nnt kalo ade time free aku balik ar lagi.... jumpe lagi ar korg......


kawan2 semua jaga diri k...... amanah aku kat kawan2 aku yg kenal spe yg aku minat.....


jg my angel lek lok..... jgn kasi calar sket pon.... kalo x aku cari korg.... hahahaha.... k ar... see you soon..... byeeee.... love u all.......


-BANDI-FARAH-MAI-


-APIZ- AMIR DANIAL- DIYANA


-NAZRIN-SUE- ZAYANA


-ZARIN- FARIZ- HARIZ


-FAIZ


-DIANA MELISSA


- ALL MY EX CLASSMATE.....


SAYANG KORG SEMUA




No comments:

Post a Comment