Sunday, June 20, 2010

kg baru... hahahaha

ok2 nak citer benda kelakar yg berlaku pada aku, zarin n faiz.... nak pg kg baru ada jamuan makan2 dgn ckgu silat.... ok citernye bermula ble aku xtaw mane kg baru... org cakap kat chow kit... masalahnye chow kit pon xtaw... maklumlah dlu naik kenderaan awam... skang drive sendiri.... yg jadi penunjuk jalan n berhubung dgn ckgu adalah zarin.. die dok depan.....

mmula nak masuk ikut dataran... tp dataran lak tutup.. ok xpe ikut ar jalan lain.. aduh jam gler babi.... mase tue dalam kul 8.45..... lepas tue cari sime darby sbb nak masuk jalan sultan ismail..... tgk2 dah terlepas.... perghhh.. parah gler..... faiz lak kat blakang ade bgtaw ada jalan kluar balik... "jat jap ag nampak hotel de first ko belok kanan".... aku pon belok ar... pas2 jeng3 lorong haji taib rupenye.... oh nie ar lorong haji taib.. ok2... pas2 tgh lalu ttibe ada pondan tahan kete nak bg stiker kete... ah tanpa berfikir panjang aku turun gear rendah terus memecut laju nak lari dari pondan itu.. hahaha..... ckgu call tnye kat mane... zarin cakap " baru kluar lorong"...



dah jumpe balik jalan.. cari jalan sultan ismail ikut sign board..... sampai ar nmpak UNIKL.... aku lak bleh terlupa kalo masuk ikut c2 mmg jalan ke kg baru.... aku tnye zarin pasni nak g mane.... zarin lak jawab "lampu isyarat ke 3 belok kiri... aku pon belok ar kiri..... pas2 jumpe balik jalan yg sesat td... aduhhhh... pas2 cari u-turn..... jumpe balik UNIKL.... tnye faiz... faiz pasni nak ikut mane??die xmenjawab n dgr bunyi "kroohhhh'' faiz dah tido.... gampang btol... tgh susah2 cmni die bleh tido... jam mnunjukkan dah pukul 9.45.... dah lewat dah nie.... call ckgu... ckgu cakap ikut dbkl... haaaaaaa baru aku igt kat UNIKL tue rupenye.... nazrin penah bawak aku... hahahaha... 5 kali pusing kat UNIKL tue,,, rupenye kat c2 jer kg baru.... hahahaha... cari la LALA seafood.... tambah lagi 15 minit.... last sampai dalam kul 10....



makan2 jap... borak2.. n kene bahan...... pas2 dalam 10.30 bersurai balik...... hahahaha.... mmg xsegan ar.. dah berape thn dok kl pon xtaw kg baru... hehehe......

No comments:

Post a Comment