Friday, June 25, 2010

25 jun.... last day b4 sambung study...

today my last day at home... after this i'll start study..... hurrmmmm...... i'm gonna miss my fren... bandi, apiz, naz, zarin, faiz, farah, mai, sue, melissa, amir, diyana....... huhhuhuhuhu.....
perasaan bercampur baur...... pasni nak kene wat pra 6 bln.... lepas tue baru la wat diploma perakaunan...... hup aku dapat menghadapi semuanye dgn lancar dan cemerlang....

lepas nie bermulalah satu perjalanan baru dalam hidup.... bermula pendakian aku untuk ke puncak kejayaan... hup aku xpancit di pertengahan jalan...... aku mesti boleh lepas nie..... demi mase depan yg terbaik.... cewahhhh.... hahahha......

arini mase aku banyak dihabiskan dgn kemas barang2.... jag lagi nak kluar g danau.. nak bli barang lagi.. baju2... t-shirt.... barang rsnye aku xyh bawak byk2 sgt sbb sabtu ahad aku balik... tempat pn dekat....... so kalo ade barang pape nak pakai bleh mintak tlg ssape tlg antar kan.... hehehe....

No comments:

Post a Comment