Tuesday, June 22, 2010

22 jun........

arini xbanyak benda yg aku wat... just kluar rumah pon dalam kul 2.30.... actually... aku ade plan.... dah janji dgn melissa n amir.... nak blanja die makan steak.. amir sbb birthday die... melissa lak sbb aku hutang die dari die f3 dlu.. skang aku dah langsaikan.... bandi pon ade skali la of coz.... mane aku g aku akan ajak die.....

memula g kedai mak bandi nak amik bandi.... dalam kul 3 baru gerak.... pas2 g cari mesin ATM kluar duit.... pas2 baru la g station 21..... mel n amir dah 2nggu dah order air dlu...order ar makan... makan2 n borak2.... abis makan bayar... gerak g czip lee...... mel blikan bandi ball pen... die cakap die terhutang budi kat bandi sbb watkan lukisan die...... hehehe......

pas g czip lee singgah hardware aku nak bli barang tp xjadi sbb mahal sgt.... pas2 balik ar... igt nak antar bandi n mel balik.... tgk2 mel takut naik kete dgn aku.... die cakap kakak die bawak kete bahaya... so die takut... kire xcya ar.... hehehe.... bese ar 2... so xpe ar.. aku soh bandi teman mel balik......

kepada yg sudi lepak tadi dgn aku... melissa, amir, bandi...... thanks wei.....
lepas nie xtaw ag ble kite bleh lepak lagi kan..... aku dah bz pasni..... to melissa n amir.... gudluck tuk spm.... tgk ar.... lagi berape tahun lagi kite jumpe ar.... mane la taw.. xjumpe2 tgk2 kad jemputan khawin sampai kat korg... hahaha..... bye2.... ble2 nnt kite jumpe lagi............

2 comments:

  1. hohoho...steak tadi memang sdap! thx bro! aku menghargainya! harap dpt jumpa la...but,mcm ko kata...ntah2 next time jumpa,jemput kahwin...haha...ko pon,gud luck!

    ReplyDelete
  2. bukannye aku yg masak steak tue.... hahaha...... ok2... pape pon.. kalo prlukan pape bantuan.. ape2 bantua ar... contact2 ar aku..... jgn malu2....

    ReplyDelete