Sunday, June 20, 2010

20 jun.....

arini selepas sesat dari kg baru... pagi2 dah kene bgn.. sbb nak g bli barang tuk hostel... maklumlah mnggu depan dah dok hostel.... xpenah dok hostel so xtaw nak bli ape.. just bli baju, sluar n barang2 nak mandi.... tue je.... yg lain2 nxt week ar baru aku bli.... kene pk dlu... semakin hari semakin hampir dgn dunia baru.... bye2 semua....

hurmmm 20 jun... birthday sukvivi... xpenah2 aku wish ttibe malam td aku wish.... yela skang aku dah xnak bermusuh dgn ssape ag.... even aku taw die xpuas aty dgn aku.. hahaha.... biasa ar tue.. zaman skolah... pkran xmatang.. ade jer benda yg xkene.. n ego tue la aku dlu... hup vivi jgn amik kesah dah pasal benda yg dah lepas.....

pas2 lepas bli barang hostel.... aku HUKM... wat check darah n urine test.. nak tgk ade penyakit ape.... check2 tgk2 aku normal.. xde pape sakit.. cume kolestrol jer kene control....... aku nie semua makanan aku sebat jer masuk perut yg halal sahaja ar.... hehehe......

pasni dah sambung blaja.. rindu kat kawan2 semua

No comments:

Post a Comment