Friday, July 9, 2010

minggu pertama kelas


skang nie dah 2 minggu aku kat institut profesioal baitulmal..... seminggu orientasi... pas2 baru seminggu aku start blaja... mmg berbeza gler dgn skolah.... half of your score ada dalam tgn lecture.... so kene ar jg hati lecture.... kene wat keje die.... minggu pertama blaja xbnyak sgt benda kene wat.... ade ar 2 3 keje tp xde ar bnyak sgt.. 1 ari jer bleh siap... pas2 presentation of coz ar 100% english... communication pon english.. tergagap wa cakap lu.... haha... xpe2 aku kayuh pelan2... lame2 ok la 2...
pas2 dalam kelas aku ada 31 org... kelas aku PD003 B..... kelas ke ke dua... sebelum dipilih masuk ke kelas kene jalan placement test.. alhamdulillah ar aku dapat kelas ke 2.... lecture pon sporting.... pas2 ramai pmpuan... 26 org pmpuan 5 org lelaki... perhhh.... sakit mata wei..... macam2 datin ade dalam kelas..... hahaha......
next week buku pon dah dapat... n pasni kitorg akan serius study xcam minggu pertama..... so hup aku xnk jadi cam mase zaman skolah dlu... mmule jer ok... lame2 dah tertinggal.... xleh catchup... so kali nie... aku mesti wat yg terbaik.... kene serius..... naib canselor or dekan harus ku dapatkan..... amin........

No comments:

Post a Comment