Thursday, March 17, 2011

mereka dalam hidup aku (nana)

haaa.. nie lagi sorg.. name nye nur diyanah bt radin mohd.. btol la 2... haha... haaa.. aku kanal die dari sem lepas mase tue satu kelas... first time kitorg knal mase tue class math... die dtg lambat.. pas2 dok blakang aku n arol... die nie kuat meroyan.. haha.. ade jer benda nak diroyan kan... choiii..... nie ag 1 benda yg klaka.. die ye2 cakap kat aku cam xtaw main gitar.. sekali die petik gitar perghhh power siot.. aku rs cam nak menyorok dalam tanah jer... haha.. malu seyhhh... eeeiii nana nie xyh nak low profile sgt ar... senget.... aku syg gler kat die nie.. time aku ada masalah, time aku susah die always ada dgn aku.. banyak tolong aku ble aku ada masalah... aku appreciate die nie n aku percayakan die.. die antara org yg paling aku percayai dalam hidup aku.... aku harap aku n nana akan selamanya sahabat... :P

No comments:

Post a Comment