Monday, February 7, 2011

the enjoy time with you guys -my family-

in front of rest kapal.

me and farah...

my family..


cool


ape daaa farah ngan apiz nie...
ok 4 feb aritue aku keluar dgn kawan2 mase skolah.. yg kitorg mmg xleh berlenggang sejak skolah.. nie la family aku, nie la adik beradik aku... since skolah ag kitorg rapat... bleh dah masuk peringkat IPT semua dah jauh2.. so skali skala jumpe mmg xleh ar nak lepaskan peluang.. mase nie kitorg jalan g makan kat pak mi, warung fav kitorg.. then g jalan TAR... shopping... mmg best enjoy.. even berpanas dalam kete... hahahaha.... farah kan dah pindah IPOH so kitorg jarang jumpe die.. ble die turun KL die disambut ar bagai artis... hahaha... mengong.... so pasni plan kitorg dalam bulan 5 nie kitorg nak wat trip g melaka.... huhuhuhu... xsabarnye..... serius aku syg gler kat dorg nie... dorg ar yg paham aku... aku rindukan dorg.... dis is my family.... dalam gambar nie xcukup bandi... bandi xdapat join... die bz time nie.... nie jela yg nak diceritakan kali nie.... hehehe...salam......





No comments:

Post a Comment