Sunday, September 26, 2010

tipula kalo aku.... dan bukan sesiapa..

ermmm.. aku berasa begitu terkilan dan sedih selepas semua yg terjadi.. tp xpela selagi kite bleh terima aku terima semua dugaan yg datang dan mmbalasnye semula dgn baik.. aku terima lah seandainye ko bkn lagi tuk aku... ble sume terjadi mungkin ko melihat aku ok je cam bese tp tipula kalo sbnarnye aku xjeles ble ko dgn org lain.. tipula kalo aku xsedih.. tipula kalo aku xnangis.. sbnarnye ceria2 aku dpn ko dalam hati aku tetap sedih... ble setiap kali aku lihat nama ko, senyuman, tangisan, marah, telatah ko, sopan satun ko... aku selalu berkata syg nye ko bkn milik aku... sumenye tentang ko telah terpahat dalam igt tan n memori aku... kkadang aku jeles n risau.. tp aku selalu berkata pada diri aku... 'siapalah aku sebenarnye untuk aku melarang, menegur, mjg die... siapa aku??? aku bkn antara org yg terpenting pada ko,, hilangnye aku dalam hidup ko xkn mngubah pape pon dalam realiti kehidupan ko'...... aku xmengalah ttp aku mberi pluang pada org yg lebih dahulu mngenali ko.. tp sekiranye airmata ko kluar kerana disakiti oleh org tue, aku akan merampas ko kembali.... kali ini tiada peluang ag.... itu yg aku mampu berikan........

No comments:

Post a Comment