Saturday, September 4, 2010

perit itu yg terbaik....

kekadang aku rasa hilang semangat ble hilang atau ditinggalkan org yg kite syg.. ttp aku percaya kadang perit n sakit itu yg terbaik... ada hikmah di sebalik ape yg berlaku... syukur alhamdulillah... terima kasih YA ALLAH.... mungkin allah nak selamatkan aku daripada sesuatu... aku sedar ape yg berlaku.. n aku taw ape sbnarnye yg terjadi.. ape yg disorokkan...
we can't lying the truth... itulah yg berlaku... i know the truth.... tp xpe.. sesakit yg aku rs aku xkn berdendam dgn kau... kalo ada silap n salah aku mintak maaf.. tuk pengetahuan ko... segala ape yg ko wat kat aku, aku anggap ianye sbgai gurauan... xpenah tertusuk pun dalam aty aku nie dgn semua perbuatan n kata2 ko.... kalo ada pon aku dah lupe kan n maafkan... itulah aku... aizat... seorg yg kasar di luar... tp dalam aty aku mmg lembut...

No comments:

Post a Comment