Wednesday, January 20, 2010

aku rindukan mereka

aku rindukan kawan2 aku, kitorg ada jumpe tp xsekerap yg dlu, xlepak macam dlu.. dlu dan skarang mmg berbeza, slepas SPM masing ikut haluan masing-masing.... bandi dah keje kat kdai perhiasan dalaman rumah, aku n nazrin kat pizza hut, ummi baby sitter kat umah, farah kat perak keje ayamas, su kat kdai kasut, mai, yan , khairun kat toy r us, jan lak kdai roti, zarin kat metrojaya... melissa plak akan menghadapi SPM.. maybe btol ape yg ummi ckp, kawan datang dan pergi.. but family always with us... hupfully aku dapat lepak dgn korg lagi, gelak2,... mungkin suatu hari kite akan berpisah mungkin untuk sementara atau mungkin tuk selamanya.... tp kite tak tahu ble perpisahan itu terjadi... so aku harap sbelum perpisahan itu terjadi.. aku nak ukir banyak memori bersama korg tuk kite igt yg kite adalah sahabat...........




fren 4ever
BANDI
NAZRIN
ZARIN
HAFIZ
MAI
FARAH
SURAYA
KHAIRUN
HAIZAN
JAN
UMMI
DIANA MELISSA


RINDU KORG SEMUA

1 comment: