Sunday, September 20, 2009

mereka dalam hidup aku(UMMI)


skang nak citer pasal ummi lak.. camnr aku bleh knal ummi?? aku knal ummi dr f1 lagi.. tp time tu knal2 cmtu jela... n ms knal die aku pun xsangka die anak puan zaleha (cikgu sejarah aku)... tp ms f1 mmg xpenah tgur pun.. just taw dr org jer.. ms f2 lak time tu br start bertegur.. sbb ms form 2 kitor msuk pertandingan hafazan peringkat zon bangsar... tp dua2 kalah.. malunyer...
then camtu jela kitorg bkwn.. ms form 4 aku jd prefect.. time tu dah rapat sket.. then startnye persahabatan yg kekal selamanya ialah ms tu tlg p.zaleha serve mknn bbuka puasa kat rumah die.. then malam tu kitrg wat lawak gelak2 cam binjai... hahahaha.... sejak tu lah aku ngan ummi rapat... aku ada masalah cr die.. die ada masalah pun cr aku... aku harap kan our friendship stay 4ever. even satu ari nanti kami akan berjauhan tuk slamanye....

No comments:

Post a Comment