Friday, September 4, 2009

Mereka Dalam Hidup Aku (Syahbandi)


1st aku nak citer camnr aku bleh kenal bandi...
aku kenal die ms f1 lagi.. ms agama kelas kitorg gabung..
1 maju n 1 amanah... bandi ms f1 die nie pendiam.. aku knal die pon sbb die senyap je dlm kelas..
ms tu die ada admire (Amanina).. Admire die asyik citer pasal die jer kat aku..
boring aku asyik benda yg same jer die citer.... hahahahahaha...
pastu ms tu lak aku dpt taw die power gler mlukis.. aku pun nak try melukis gak.. tp ble aku lukis xpenah jadi.. last2 trime jela hakikat aku xpandai lukis.. huhuhuhu... pas2 dr die aku kenal ramai senior 2006.. lepas tu aku ngan bandi kiorg same2 masuk clat.. sanggup abaikan pmr untuk clat.. ms form 3 aku ngan bandi 1 kelas... nak citerkan aku ngan bandi nie dah macam adk bradik la... die xleh tipu aku dah.. sume pasal die aku taw.. hahahaha.... sampai sakng aku ngan bandi rapat... hup lepas skolah pun still together...........

No comments:

Post a Comment