Saturday, April 14, 2012

shocked ^^''

huhu .. TERKEJUT !!!!!
suratan atau kebetulan ..??????

ceritanye camnie , setelah sekian lama berkawan dengan seseorang nie xsilap saya since akhir 2010 till now .. seorang wanita ..wanita tu yg add saya at fb .. N BARU HARI NIE , TARIKH 14/4/2012 PADA PUKUL 5.56 p.m saya nak delete some of frenz at fb tu then nampak la nama 'die' , so bukak la wall die .. MEMANG TERKEJUT BILA BUKAK PIC DIE COZ SAYA KENAL DGN WANITA ITU ... siapakah gerangan org itu ..??????  hurmmmm , yup die adalah org yg penah bertakhta di hati aizat n telah pun menyakitkan hati aizat .. WHAT ..????????? sangat2 tidak sangka bhw saya penah mengenali 'die' ..

selepas saya couple nan aizat , aizat cerita sume sal diri aizat at saya spaye t xde la salah phm antara kami an .. so far , hubungan kami baik2 sahaja .. alhamdulillah .. aizat penah cerita psl wanita tu at saya n saya faham ape yg aizat rasa .. n saya gak dapat tau yg 'die' extend study , so sem 3 nie akan adalah 'die' itu kembali n boley jadikan yg aizat n si 'die' boley satu class .. hurmmm , tadi tgk pic 'die' n nampak la pic aizat , 'die' , n kwn2 yg lain .. hurmm , ceria jeh muka aizat time tu .. sejuk jeh hati tgk tp tipula kalo saya kata ''xjeles' kan .. hurmm , mmg saya nak aizat bahagia .. ntahla , n dapat tau gak td bahawa DATE OF BIRTH kami sama .. WHAT ..??? xsangka sgt2 , saya n 'die' un wish bday masing2 tanpa ada syak wasangka till today yg baru dapat tau siapakah owg disebalik nama di fb tu .. SAKIT !!

jujur , wanita itu sgt cantik ... jeles jugak tengok an an .. huhuhuhu .. 'die' gak rapat nan kwn2 aizat .. saya rasa cam saya nie plak penyebok , huh bercelaru laaaaaa .. perasaan saya skang : cdeyh , mara .. ntah , xtau la npe rse camnie .. hoho .. utk pengetahuan 'die' dah ade bf .. huhu .. hope lepas nie bila masuk sem 3 , hubungan saya nan aizat xde sebarang masalah la ye .. huhu , insyaAllah ..  past is past .. hope xde la t nak balas apa2 ke setelah ape yg mereka lalui kan .. saya jugak berdoa spaye dorg kwn cam bese tanpa ada dendam di hati ..

huhu , new experience starting when semester 3 start .. 6 june 2012 .. wahhh , nak lihat apa akn berlaku t .. huhuhu , semacam jeh bunyinye .. yeee x .. hahahah , dun worry coz all gonna be fine ..

kepercayaan n kejujuran antara satu sama lain tu yg mengukuhkan sesebuah perhubungan .. =)

                                                                                                                                     sincerely ,
                                                                                                                                      me .. SMILE =)

No comments:

Post a Comment