Friday, April 8, 2011

swimming mari!!!

swimming... huhu... berenang2 di kolam mandi... haha... best gler... arini bersama sahabat yg disayangi lagi dihargai... arol, tyra n teha... huhuhu.... g swimming nak kuruskan badan meyh.... bese ar kitorg kan nak trunkan berat badan... ag2 c tyra tue xberat pun die cakap die nak trunkan berat badan ag... huh... pelik... haha... penat ar swimming... pas2 g mid makan... dah swimming turun 2 kilo.. mau x g mid makan naik balik 5 kilo... terbaik x?? dgn makan kat foodcourt mid tue... then bli sushi ag. ayam goreng ag... n dessert nye adalah donut big apple... nyum2... yummy.... huhuhu... sedap meyh.... then penat2... aku cakap kat arol aku dah ngantuk nak drive... die bleh plak gelak2 cakap aku gedik nak mintak tyra urut... choiii aku letih meyh... n sbgai bukti amik ko aku langgar bontot kete org... kete honda jazz.... haha... tp nasib baik xde pape... talk dgn abg tue baik2... then settle... pas2 lepak titiwangsa jap berkelah sambil makan ape yg kitorg beli td... tgh2 makn rs xsedap aty terus kitorg bla... sampai ipb kul 9.30... lepak2 kat bawah jap.... then balik blk mandi..... huhuhu... best... serius best.... my time dgn sahabat aku..... hup kenangan nie akan disimpan selamanya.......

No comments:

Post a Comment