Tuesday, March 23, 2010

PRAMUGARA

semalam 21/3/2010... aku g interview pramugara.. mesti pelik kan... kenape pramugara???
saje je aku g nak temankan si Faiz..... b4 interview tue aku dgn faiz n aji tido pkol 3 pagi sebab nak wat resume kat umh p.zaleha.... pas2 besoknye kol 7.30, aku, aji n faiz g bangsar b1st kt syed n 2nggu olivia sbb die akan menjalani final stage... die dah terpilih top 100 drpd 2000 org yg datg...

kul 8 kitorg gerak g kelana jaya... MAS.... sampai sane penuh giler org... kitorg punye angka giliran dah 300 lebih.... tunggu la smpai no kitorg dipanggil... lepas sgala ujian kitorg bertiga xdapat direject... hahahahaha... xpela... pegi pon suke2 jer... lepas 2 tunggu la olivia... disebabkan
lame gler 2nggu kiorg pon g la jalan2 kat GIANT kelana jaya, g makan.. pas2 tido kat masjid..
tgh tido olivia call die dah kluar kitorg jemput laaa...

dah jemput die kitorg tnye....

aizat, Aji, Faiz: camner dapat x??

olivia: susah kot cam xdapat jer..

faiz: xpela, xdapat nnt cube lagi, relax jgn risau..

aizat: alaaaaaaa nape camtu???

aji: (tgh drive dan membisu)

olivia: xtually i'm selected.. hehehehe

aizat: ekeleh.. menggelabah btol !@#%^&*(@%^& (dalam hati gembira sbb kwn aku dapat)

AJI:hahaha

Faiz: aku taw sbnarnye ko dapat, ko ada harapan.. ko boleh.... (dgn penuh poyo)




hahaha... aku kelakar giler dgn faiz.. ckp macam pensyarah.... xpe2 lepas nie kitorgnak try Singapore airlines or air asia... sje2 wat semak.....

No comments:

Post a Comment