Tuesday, August 4, 2009

MEREKA DALAM HIDUP AKU (SAYANG MEREKA)

nama sya Muhammad Aizat bin zulkipli (SERIZAWA)
of coz nie la org empunya blog nie
hensem kan.





nama die hafiz (IZAKI)
perangai die xbleh diduga sebab perangai die gler2
die bleh tiru gaya sume org yg die nak..
selalu die bahan adalah farah



Nama syahbandi (TOKIO)
die nie blur sket.
tapi die memang pandai melukis.
Nama die zarin (GENJI)
die nie plak xhabis2 bahan aku
yg die bahan akuuu je..
ape nak jadi dgn zarin nie
nama dia Nazrin (MANABU)
die plak rider.
taw ada motor
asyik2 balik awal dating
Die sorg jer xkunoNama die faiz (RINDA-MAN)
Die nie kadang2 otak 3 suku gak
spe2 nak petua merawat penyakit bleh jumpe dgn faiz
Nama die Diana Melissa
die plak mix cina.. sbb tu cute
die lak sum1 yg memahami masalah aku
Nama die suraya.
die plak kekadang kuat touching
tapi yg best die slalu backup aku dalam pengawas
coz die bekas exco disiplin pengawas
die masih lagi mencari mamat2 hensem di luar saneNama die ummi
die nie kan suke buli aku
aku slalu kene ngan die
tp die banyak tolong aku
die lak kapten kat smkbb 2009Nama die maizatul
die nie pun kalo bahan org bleh tahan
macam zaff gak (BF die)
hehehe
Nama die farah
die nie selalu kene bahan ngan hafiz
klaka glerNama die fatin
die nie pun satu kpala ngan kitrang

No comments:

Post a Comment